עמותות למען חיילים בודדים

חיילים בודדים, ריכזנו עבורכם את רשימת העמותות שהן תוכלו להעזר לפי מיקומן הגיאוגרפי - כנסו כנסו

ברחבי המדינה יש מספר עמותות וארגונים שמסייעים לחיילים בודדים במה שניתן. צוות טופס 62 ארגן עבורכם את הגופים בהם תוכלו לפנות לסיוע מצפון ועד דרום. לכל עמותה מצורפים הקישורים לאתר העמותה ודרכי יצירת קשר. אם יש לכם שאלה כתבו לנו בתגובות.

רוח נכונה

עמותת ‘רוח נכונה’ היא עמותה ישראלית הפועלת לקידום ולתמיכה של בני נוער במסגרות החינוך השונות. לקראת שירות משמעותי, חיילים בודדים בזמן שירות ולאחריו וכן בקהילות מוחלשות. מאז הקמתה, חברי העמותה פעלו בהתנדבות מלאה והתחברו לארגונים ועובדי נוער בכדי לתת מענה מדויק עבור נערים וצעירים רבים ברחבי הארץ, כיום ישנם שני אנשי חינוך צעירים אשר מנהלים את העמותה. לעמותה בית חדש שנפתח בנתניה.

כתובת: אלון התבור 20, אזור התעשייה קיסריה

טלפון: 0587307700

קישורים: אתר העמותה

 

הבית של בנג’י

קרן בנג’י הילמן נוסדה לזכרו של רס”ן בנג’י הילמן ז”ל, אשר נהרג בכפר הלבנוני מרון א-ראס בתחילת מלחמת לבנון השניה ב-20 ביולי, 2006. במהלך השבעה שמעה המשפחה מאנשים רבים אותם לא הכירו לפני כן (במיוחד מחיילים ששירתו תחתיו ובעיקר חיילים בודדים) כיצד בנג’י סייע להם תמיד, מעל ומעבר למצופה בתפקידו. מתוך השאיפה לעשות מעשה משמעותי לזכרו, הקימו המשפחה והחברים את קרן בנג’י הילמן לעזרה לחיילים בודדים.​ לאחר מחקר מעמיק גם בין חיילים וגם במסגרת צה”ל, החליטה העמותה להקים את הבית של בנג’י, בית ייחודי וייעודי לחיילים בודדים לוחמים ומרכז הכוונה וליווי לכלל החיילים הבודדים, בעיר מגוריו של בנג’י, רעננה.​

כתובת: אופסטרלנד, רעננה

טלפון: 077-3234051

קישורים: אתר העמותה

הדף של בנג’י הילמן באתר יזכור

 

הבית הכי אחי

עמותת ״הבית הכי אחי״ שמה לה ליעד ולמטרה את היכולת לתת לחיילים בודדים לוחמים ותומכי לחימה מישראל ומכל העולם בית חם לחזור אליו. העמותה בעלת מספר בתים בהרצליה המספקים מענה לעשרות חיילים. לכתבה שעשינו על העמותה לחצו כאן.

כתובת: צלע צפון 4, הרצליה

טלפון: 054-6632590

קישורים: לאתר העמותה

 

בית אלמוג שילוני

אלמוג שילוני היה חייל שנדק בידי מחבל שניסה לחטוף את נשקו, אלמוג נפטר בבית החולים מספר שעות לאחר מכן. משפחתו של אלמוג שילוני החליטה מיד בסיום השבעה להמשיך בדרכו ולצורך כך מיד הוקמה עמותה לצורך הקמת בית אלמוג שילוני – בית חם לחיילים בודדים בעיר מודיעין מכבים רעות.

טלפון: 052-9276143

קישורים: הדף של אלמוג באתר יזכור

אתר העמותה

 

מייקל לוין

שמו של לוין הפך לסמל לכל החיילים הבודדים באשר הם, לאחר מותו הוקם המרכז על שמו בתל אביב, לאחר מכן בירושלים ולאחרונה גם בבאר שבע.

כתובת: המלך ג׳ורג׳ 38, תל אביב. (משרד 409, קומה 4)

טלפון: 03-560-1931

קישורים: אתר המרכז

לדף על מייקל באתר יזכור

 

בית קובי

עמותת בית קובי הוקמה לכבודו ולזכרו של סמ”ר קובי איכלבום. מספר חודשים לאחר נפילתו, הוקמה עמותת בית קובי על ידי אמו אביבה ומשפחתה. הבחירה בפעילות הייתה מתוך דבריו של קובי וכצוואה בלתי כתובה “זו לא חוכמה לצאת חייל טוב מבית כמו שלי, החכמה היא לקחת מישהו שקשה לו ולהרים אותו”. בדברים אלה כיוון קובי בעיקר לחיילים הבודדים המשרתים בצה”ל.

כתובת: גלבוע 12, גבעתיים

טלפון: 03-5732216

קישורים: אתר העמותה

הדף על קובי באתר יזכור

 

נצח יהודה

דירות הבודדים של עמותת נצח יהודה הוקמו לפני כ – 7 שנים ע”י קצין בוגר שירות בגדוד נצח יהודה לאחר שהצוות הבחין בכך שחיילים רבים נותרים ללא קורת גג וזקוקים לדיור ולמשפחה במהלך השירות הצבאי המאתגר. העמותה מציעה סיוע בדיור וליווי אישי, לחיילים בודדים מרקע חרדי המשרתים בצה”ל, אשר אינם זוכים לתמיכה מהמשפחה. החיילים מקבלים מיטה פרטית, ארון, אוכל חם ומזין בכל זמן, אירוח בשבתות וערבי גיבוש ותמיכה.

כתובת: לעמותה 9 בתים ברחבי ירושלים וקריית ארבע.

טלפון: 058-5818312

קישורים: אתר העמותה

 

מרכז מייקל לוין בבאר שבע

הבית החדש של העמותה בניהולה של רוני ויינברג. לכתבה שעשינו על העמותה מוזמנים ללחוץ כאן.

כתובת: מצדה 26, באר שבע

טלפון: 054-2405075

 

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *